Dr. Brown’s heeft een serviceshop, handig voor als u specifiek op zoek bent naar een van onze flessen, spenen of accessoires. Zodra u geregistreerd bent op onze site, kunt u een bestelling plaatsen.

Betalen

U kunt op drie manieren betalen bij Drbrowns.nl: via iDEAL, via Bancontact of Klarna achteraf betalen:

– iDEAL is een veilige en makkelijke manier van online betalen. U wordt namelijk doorgeschakeld naar uw eigen beveiligde omgeving van internetbankieren. U maakt het geldbedrag over zoals u gewend bent en keert weer terug op onze site. IDEAL is naadloos geïntegreerd met de online bankomgevingen van de 10 grootste Nederlandse consumentenbanken. Klanten van deze banken kunnen gebruikmaken van de online bankproducten om betalingen te voldoen. Deelnemende banken zijn ABN AMRO, ASN Bank, bunq, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank en Van Lanschot Bankiers.

– Bancontact is een betaalmethode uit en voor België. Bancontacts online betaalplatform kan gebruikt worden door iedereen met een door Bancontact uitgegeven betaalkaart. Meer dan 20 Belgische banken geven deze kaarten uit. Banken die Bancontact-kaarten uitgeven zijn ABK Bank, Argenta, AXA Bank, Bank J. Van Breda, Belfius, Beobank, BNP Paribas Fortis, bpost bank, CBC Banque, CPH Banque, Crelan, Deutsche Bank, Fintro, Hello Bank, ING België, KBC Bank, Keytrade Bank, Nagelmackers, Record Bank en VDK Spaarbank.
Wanneer u betaalt via Bancontact wordt u doorgestuurd naar de online bankomgeving van Bancontact. Hier geeft u aan of u wilt betalen door online uw kaartgegevens in te vullen, of via de app. Wanneer een betaalrekening gekozen is, hoeft u alleen nog uw pin in te vullen en de betaling te autoriseren.

– Met Klarna kunt u uw aankopen achteraf betalen. Bij betaling via Klarna worden er €1,95 servicekosten in rekening gebracht. Na ontvangst van uw bestelling moet u binnen 14 dagen betalen. U ontvangt de Klarna-factuur tegelijk met uw bestelling. U kunt betalen via een bankoverschrijving of met iDEAL door in te loggen op ‘Mijn Klarna’.

Verzenden

Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?
Wij streven er naar om bestellingen, mits voorradig én betaald als volgt te verwerken:
Ons magazijn verzendt pakketten van maandag t/m vrijdag. Op werkdagen vóór 12:00 uur besteld, wordt dezelfde werkdag verzonden.

In enkele gevallen zoals extreme drukte, feestdagen, noodweer, stakingen en foutsorteringen kunnen pakketten enige vertraging oplopen. Wij zijn hierin afhankelijk van GLS.

Wanneer uw zending is overgedragen aan GLS, kunt u uw zending online traceren. U krijgt per e-mail een verzendbevestiging met een link naar de GLS Track&Trace pagina. In uw Track&Trace venster wordt een tijdsindicatie gegeven van de geschatte levertijd. Tevens kunt u in deze mail kiezen voor een latere bezorgdatum of kunt u kiezen om de zending af te halen bij een GLS pakketshop bij u in de buurt.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Ja, dat kan. Als u zich registreert op onze site, kunt u een eigen adresboek aanmaken, waarin u zelf aangeeft naar welk adres de bestelling verzonden moet worden. Handig als u een product cadeau wilt doen.

Verzendkosten
Bij bestellingen < € 25,- wordt er € 5,95 verzendkosten in rekening gebracht op uw bestelling. Voor België bedragen de verzendkosten € 11,= ongeacht de hoogte van de bestelling.

Herroepen of ontbinden

Kan ik de koop herroepen? Kan ik mijn bestelling retourneren?
Zoals bij elke online aankoop, heeft u zeven werkdagen de tijd om de koopovereenkomst zonder opgave van redenen te herroepen. Dat betekent dat u het pakket binnen die termijn aan ons magazijn kan terugsturen: Magazijn Baby Case B.V., Koningshoeven 69, 5018 AA Tilburg. De verzendkosten van retourneren zijn voor uw eigen rekening. Uw betaling (exclusief verzendkosten) wordt dan binnen dertig dagen teruggestort. Uiteraard geldt dit alleen als het product ongebruikt en niet beschadigd is, in zijn originele en onbeschadigde verpakking zit en voorzien is van de originele factuur, gebruiksaanwijzing, accessoires etc. -zie Artikel 6 van onze Algemene Voorwaarden voor verdere informatie.

Wat is de garantie op producten van Dr. Brown’s?
Flessen, spenen en accessoires worden intensief gebruikt en gereinigd en zullen dus slijten. Over het algemeen wordt aangeraden om spenen elke zes weken te vervangen -of eerder als er barstjes of scheuren zichtbaar zijn. Vervang de ventielen indien deze tekenen van slijtgage vertonen. Volg altijd de gebruiksaanwijzing van onze flessen en accessoires. Uiteraard kunt u contact met ons opnemen als ons product een defect vertoont. Wij zorgen dan voor reparatie of vervanging. Natuurlijk hanteren wij hierbij bepaalde spelregels; onze garantie is bijvoorbeeld niet van toepassing als er sprake is van normale slijtage -zie Artikel 6 van onze Algemene Voorwaarden voor verdere informatie.

Contact
Meer informatie over bestellen, betalen of verzenden? Neem gerust contact met ons op.
Mail naar info@drbrowns.nl of bel 0229 28 59 99 (maandag t/m donderdag van 9.00-16.00 uur)